poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wycieczka.

Wczoraj udaliśmy się na wycieczkę do Ojcowa. W końcu zrobiło się w miarę przyjemnie, słońce coraz śmielej wychodzi zza chmur, więc niedziela była idealnym dniem na spędzenie czasu poza miastem. Na miejscu zrobiliśmy sobie mały piknik i wszamaliśmy śniadanko :) Oczywiście to jeszcze nie-sezon więc toaleta była zamknięta i miałam problem z poruszaniem się i cieszeniem się widokami. Najgorsze w tym wszystkim było to, że bardziej chciało mi się pić aniżeli siii. Jakoś wytrzymałam tą godzinę w Ojcowie i pojechaliśmy do Piaskowej Skały zobaczyć słynną Maczugę Herkulesa. Tam już cywilizacja- toaleta: 2 zł :D:D:D Z pustym pęcherzem śmiało mogłam pomaszerować na zamek. W 1/3 drogi (schodów) złapałam zadyszkę ale dzielnie dreptałam, tempem żółwia, aż udało mi się zdobyć szczyt :D I zamiast zwiedzać i podziwiać co przyroda dla nas przygotowała, ja zapragnęłam lodów i musieliśmy zahaczyć o zamkową kawiarnię. Lody tragedia- w smaku dobre ale 17 zł za 1,5 gałki i kilka marnych owoców? No nic. Chciałam lodów- miałam lody. Wychodząc oczywiście nie ominęłam toalety; 1 zł :D A potem już prosto pod Maczugę. Kilka zdjęć:




Jak się przyjrzycie to mnie tam zobaczycie :D



Muszę powiedzieć, że nawet nie byłam bardzo zmęczona tą wycieczką, nogi mnie jakoś szczególnie nie bolały. W drodze powrotnej zahaczyliśmy jeszcze o kawiarnie, bo miałam niedosyt co do lodów :) Dzisiaj od samego rana też miałam wielką ochotę na lody i zjadłam już kawałek tortu lodowego oraz 3 gałki lodów waniliowych- czyżby pierwsza większa zachcianka ciążowa???

P.S: Gerbery dały mi jeszcze jedną szansę i zakwitły kolejne pąki, mam nadzieję, że teraz ud mi się utrzymać je dłużej przy życiu :)

3 komentarze:

  1. Łojezu, ja bym się nie wczołgała za żadne skarby, absolutnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama nie wiem skąd wzięłam siły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwoliłam sobie nominować Cię do Liebster Blog :) zapraszam do mnie na http://kropleszczescia.blogspot.com/2013/04/nominacja.html Mam nadzieję że będziesz chciała przyłączyć sie do zabawy :)

    Pozdrawiam Cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń