poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Granulowana herbatka z kopru włoskiego HIPP

Tak jak uwielbiam produkty firmy HIPP, tak zdecydowanie odradzam, wręcz krzycząc NIE KUPUJCIE TEJ HERBATKI!!!



Nikola mając 1,5 miesiąca poznała jej smak i tym samym poznała co to ból brzuszka i kolki. Po dwóch tygodniach masażów, kropelek, mleka hipoalergicznego w końcu znalazłam przyczynę tych dolegliwości!
Winowajcom była właśnie ta herbatka! Ta herbatka, która miała zapobiegać kolkom i rewolucjom w brzuszku mojego Maleństwa.
Herbatki nie kupowałam- dostałam od mojej Mamy, nie sprawdzałam składu, bo wiem, że moja Mama zawsze to robi- widocznie zmyliło ja to że jest to produkt przeznaczony dla niemowląt po 1. miesiącu i to że kupowała w aptece.

Składniki:
glukoza, ekstrakt z kopru włoskiego 6%.

Dla bezpiecznego i zdrowego żywienia Twojego dziecka:
bez dodatku barwników*
bez syntetycznych substancji aromatycznych*
bez substancji konserwujących*
bez dodatku białka mleka
nie zawiera glutenu


Bezpieczne i ZDROWE? zdrowe ma być 94% glukozy? Czyli cukru?? No ludzie! Po co ładować w niemowlęta cukier!!??

W momencie kiedy odstawiłam jej tą herbatkę, a podałam jej herbatkę z 100% kopru włoskiego z apteki, dolegliwości minęły jak ręką odjął= brak kolek, brak bolącego brzuszka, brak zaparć.

12 komentarzy:

  1. Ba, podobny skład mają wszystkie herbatki granulowane dla dzieci. powinny się nazywać Glukozą dla dzieci z dodatkiem ziół.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze aż sprawdzę moją na trawienie... A wiesz, że są mamy które jeszcze dosładzają herbatki!!! Jak to czytam to żal mi się robi tych dzieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie żartuj... ehh nawet nie wiem jak to skomentować :/

      Usuń
    2. moja córka ma uczulenie na tą herbatke na trawienie bo zawiera anyż ;/

      Usuń
  3. bede pamietac aby sprawdzac zawsze sklad czego kolwiek co kupie dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! bo aż się włos na głowie jeży jak widzę co dodają do produktów dla niemowląt!

      Usuń
  4. Ja kupiłam tą herbatkę, ale mój Filip nie chce jej pić i skończyło się na tym, że ja piję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z BoboVity. Nastraszyłaś mnie trochę. Nigdy nie patrzyłam na skład gdzie normalnie czytam takie rzeczy...
    Zaraz idę sprawdzić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie najgorsze jest to że ufamy iż w produktach dla dzieci są same najlepsze składniki, a tymczasem ładują tam jakieś świństwo, nie wiadomo po co...

      Usuń
  6. Niestety wszystkie te herbatki są gó... warte :/

    OdpowiedzUsuń