sobota, 20 kwietnia 2013

34 tc- relacja z wizyty

- Nikola waży 2600g
- Serduszko bije bardzo ładnie
- Ułożona jest główką w dół ale lekko ukośnie
- Za 3 tyg. pierwsze KTG
- Kolejna wizyta; 9 maj- prawdopodobnie to już ostatnia :)

Wczoraj nastawiłam pierwsze ciuszkowe pranie, rozczula mnie widok tych różowiutkich małych ubranek za każdym razem jak wejdę do łazienki :)
Plan na dziś:
-nastawić kolejne pranie,
-wyprasować te wyprane,
-zmobilizować A. do złożenia łóżeczka... tu może być ciężko... ale ja już się nie mogę doczekać :D
-dopakować torbę do szpitala tak na tip-top.
-posprzątać?? :)

Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko dzisiaj zrobić, bo od 2 dni chodzę jak łamaga:/ boli mnie lewy bok pleców na wysokości kości krzyżowej i mam bardzo spuchnięte nogi, a schylenie się po cokolwiek graniczy z cudem no i biegam do toalety co 2 godz :/

9 komentarzy:

  1. Pranie przerosło nawet mnie chociaż mam jeszcze sporo czasu, jednak później mogłabym tego nie ogarnąć. A widok różowych ciuszków rozczula i mnie bardzo, chociaż ja akurat tym razem muszę zadowolić się niebieskimi ;) Zapraszam do mnie:

    http://mama-maluszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak spakowana torba do szpitala to obecnie podstawa. Tym bardziej jak to już 34 tc. Nigdy nic nie wiadomo. Gratuluje córeczki.

    Obserwujemy i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dopakowałam, więc mogę rodzić, hehe :) W sumie to zaraz kończę 35 tc, zaczynam 36, a lekarz przewiduje że jeszcze 3 tyg wytrzymam więc coraz bliżej... :)

      Usuń
  3. a my mieliśmy zaplanowane porządki na dis... i co? I wielkie NIC.... :( przed nami jeszcze co prawda dwa miesiące, ale czas leci tak szybko, a ja nie mam nic przygotowane i dostaje szału że nie ma nawet kącika dla malucha :( chociaż troszkę... nie mówiąc o praniu i prasowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zaczęliśmy takie ostre zakupy właśnie 2 miesiące temu, tylko że kupiliśmy wszystko praktycznie w 2 dni:) Z praniem wstrzymywałam się jak najdłużej, żeby było jak najświeższe ale teraz już najwyższy czas na to :D

      Usuń
  4. No końcówka jeż ciężka

    OdpowiedzUsuń
  5. To zabieraj się do pracy bo już mało czasu zostało. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już mam większa mobilizacje, mi chyba po prostu potrzebne jest słońce do działania :D bo wczoraj u nas pochmurnie było...

      Usuń