wtorek, 26 lutego 2013

Jak często powinnam czuć ruchy dziecka?

Zbieram się dzisiaj cały dzień do tego żeby napisać Wam notkę o farbowaniu, ondulowaniu, rozjaśnianiu włosów ale jakoś brakuje mi weny- mam nadzieję, że przyjdzie do mnie wieczorem i coś tu naskrobię konkretnego. Przed chwilą właśnie zjadłam resztkę słodzonego mleka skondensowanego, które zostało mi po robieniu ptasiego mleczka- ach słodkości nigdy za wiele :P Konsekwencją dostarczenia swojemu organizmowi jak i Maluszkowi słodkości jest to, że Nikola właśnie zaczęła stukać, pukać, kopać, skakać, fikać i nie wiadomo co jeszcze robić w moim brzuchu :D Bardzo mnie to cieszy, bo wydaje mi się że się trochę mało rusza w ciągu dnia.. zazwyczaj jest aktywna rano i wieczorem do późnej nocy.... Zastanawiam się jak często powinnam czuć ruchy Dziecka na tym etapie ciąży? Czyli na progu 7 miesiąca??? Może ktoś umie odpowiedzieć mi na to pytanie ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz