wtorek, 5 marca 2013

lenistwo..

Ostatnio złapał mnie przeogromny leń i nic mi się nie chce robić.... najchętniej spałabym cały dzień tylko że już mi nie wygodnie jest leżeć:/ a w dodatku denerwuje mnie to spanie na lewym boku, a nie wiem na ile mogę sobie pozwolić na nie leżenie na nim.. ????? Przez kilka ostatnich dni, pomimo tego że biorę magnez wróciły do mnie bóle podbrzusza. nie panikuje bo wydaje mi się że to jest też skutek tego że mam zaparacia.... chciałabym napić się siemia lnianego, bo to podobno bardzo pomaga ale no nie jestem w stanie przełknąć tych glutów !!
Ostatnio dokonałam zakupu płynu do kąpieli i włosów 2w1 firmy oillan... mam nadzieję, że się sprawdzi. A oprócz tego 3 pary słodkich, malutkich rajstopek :D muszę jeszcze poczekać ok. tydzień na przypływ większej gotówki i zaczniemy shopping-owe szaleństwo :D
Wszystkim DOBRANOC :*

2 komentarze:

  1. Siemię lniane można zjeść w całości, moja córka uwielbia je i nie kiedy zje całą szklankę przed telewizorem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dzięki za radę, muszę spróbować, może mi posmakuje :)

      Usuń