czwartek, 24 stycznia 2013

Wizytujemy.

We wtorek byliśmy na kolejnej wizycie u lekarza:) Tym razem była to bardzo szybka wizyta, gdyż tydzień temu miałam robione USG w szpitalu, w związku z czym moja gin. sprawdziła tylko tętno Maluszka:) Niestety okazało się że mam anemię:/ i muszę brać żelazo w tabletkach i standardowo spożywać pokarmy bogate w ten składnik. A za 2 tygodnie czeka mnie test z 75g glukozy... nie wiedziałam, że to takie straszne dopóki dziewczyny z majówkowego forum zaczęły o tym pisać ... że można czuć się słabo, może być Ci nie dobrze i że można zemdleć, a kiedy sięzwymiotuje to badanie jest nie ważne :/ Ale ja jestem dobrej myśli, gdyż nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zemdleć (choć zawsze musi być ten pierwszy raz).

Mała kopie mnie dzisiaj cały dzień i jak na złość wybrała sobie za cel mój pęcherz:/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz