środa, 16 stycznia 2013

Pada śnieg....

Ehh... jak ja nie lubię zimy! całe szczęście, że nie musze tak często wychodzić na zewnątrz!
Wstałam lekko nie wyspana ale nie mogłam już dłużej spac, obudziłam się z lekkim bólem głowy, który ciągle rosnie :/  Mam nadzieję, że jak coś zjem i wypije, przewietrze pokój to ból zniknie:)
Mała wczoraj tak kopała, że trudno mi było zasnąć! Dzisiaj od rana też nie daje o sobie zapomnieć, aczkolwiek nie kopie tak mocno i często jak wieczorem :)
Podobno w ciąży ma się dziwne sny.. no nawet nie podobno, bo ja tego doświadczam od ok.miesiąca ale dzisiaj po raz pierwszy śniła mi się nasza Kruszynka:) I w końcu był to normalny sen :):):)  śniło mi się że ją karmię piersią... nie wiem czy to dziwne.. ale ja mam trochę obawy przed karmieniem piersią... i podchodzę do tego z dystansem... :/ :/ :/ tak jakbym nie chciała.... ale ja chce! tylko coś mnie jeszcze blokuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz