poniedziałek, 6 maja 2013

Zachcianki ciążowe...?????

Czy ja mam zachcianki ciążowe????
Tak, mam ale niezidentyfikowane!
Czyli: mam na COŚ ochotę ale nigdy nie wiem NA CO!!??
No tak mnie to denerwuje, że ... ehh... też mam problemy, prawda? :D
Chciałam dzisiaj zrobić ciasto ale nie wiem jakie, przeglądam różne przepisy; "to nie' tu za dużo składników, to czasochłonne, to zbyt kaloryczne" .... Chyba w końcu zbiorę się do sklepu, kupię to co wyda mi się przydatne do ciasta i wymyślę coś własnego...

A w innym temacie.. byłam dzisiaj na pobraniu krwi, morfologia, tsh, glukoza i mocz.... JAK MNIE TO DENERWUJE ! przecież ja nie jestem w stanie wytrzymać dłużej niż 3- 3,5 godz bez wizyty w wc, a tu jednak do badania to powinno się przespać chociaż te 5 godzin.. męczę się w tym łóżku, kręcę, obracam, szukam pozycji, w której nie 'czuje' pęcherza...

Tak.. to chyba jest kontynuacja TEJ notatki...

5 komentarzy:

  1. Mam podobnie z zachciankami, ba ja nawet sę nie mogę zdecydować z czym chce kanapki, kiedy M się mnie o to pyta, masakra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałam, a teraz w kółko jadłabym lody i nie wiem już co gorsze to czy niezidentyfikowane zachcianki :)
    i z moczem miałam podobnie ehh jak dobrze, że za mną już wszystkie badania :D nie mogę normlanie w to uwierzyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja mam tak że ciągle chce mi się pić. I gaszę pragnienie wodą, ale ciągle chce mi się COŚ pić. I jeszcze nie zdefiniowałam mojego "cosia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja dieta zmienila sie o 180 stopni...
    a zachcianki ? wezme w reke owoc i juz go nie chce i tak na zmiane ...

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że tylko ja tak mam :D

    OdpowiedzUsuń