czwartek, 23 maja 2013

Po wizycie....

Na szybki poród się niestety nie zapowiada.
- Szyjka twarda, długa, zamknięta, raczej w ogóle się nie skróciła...
Raczej mam się nie spodziewać porodu w ciągu tygodnia, z następnym też może być słabo..
Jak do 5.06 Mała nie będzie chciała sama wyjść to mam się zgłosić do szpitala i już mnie tam prawdopodobnie zostawią :(
Nikola waży już ok.3500/3700.. więc jak mam tak jeszcze czekać 2 tyg to...
Mam cichą nadzieję, że jednak Nikola zrobi psikusa lekarzom i lada dzień się wykluje..

4 komentarze:

  1. no to się nie zapowiada na łatwy poród...... jesli nie jesteś przeciwniczką to może poród ze znieczuleniem. Wszystko bym dała żeby przy pierwszym porodzie mieć znieczulenie.... Drugi od 33 tc rozwarcie i bardzo krótka szyjka poszło szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie nie jestem przeciwniczką znieczuleń- jak będzie taka możliwość to na pewno wezmę. Mam tylko nadzieję, że mój poród zacznie się sam i ominie mnie indukcja....

      Usuń
  2. Bez paniki. Córka na pewno dobrze wie co robi ;)
    Życzę mimo wszystko bezproblemowego porodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki żeby Malutka zechciała jednak wyjść wcześniej! Bo potem już wcale taka malutka może nie być :)

    OdpowiedzUsuń