piątek, 10 maja 2013

Wizyta

Na wczorajszej wizycie dowiedziałam się że:
Nikola waży pomiędzy 3000g, a 3400g.
Szyjka jest tylko nieznacznie skrócona.
Wszystkie pomiary Dzieciątka są odpowiednie na 37tc... a na każdej poprzedniej wizycie wyglądały o 2 tyg. starsze, większe?
Tak, więc chyba nie mam co liczyć na tego 15-ego...
Generalnie dobrych wieści nie mam, bo ze względu na moje wysokie ciśnienie ( na wizycie 160/80) mam leżeć w łóżku, oszczędzać się, nic nie robić, nie sprzątać, nie wychodzić z domu, nie zostawać sama w domu; przy pojawieniu się mroczków przed oczami lub gdyby rozbolała mnie głowa mam natychmiast udać się do szpitala- a tam zostawią mnie na obserwację....

5 komentarzy:

  1. ojej... zobaczysz bedzie dobrze tylko dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszczędzaj się w takim razie... będzie wszystko w porządku, może Malutka jednak zrobi prezent na ten dzień, nigdy nic nie wiadomo :) u mnie podobnie było ostatnio usg pokazywało datę na 5go maja a teraz już znowu późniejszą datę (co wynika z pomiarów).. myślę że nie ma co się sugerować tak do końca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie. Oszczędzaj się. Nogi wyżej i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leż, wypoczywaj, weź dobrą książkę i miej wszystko w d ... :) To najlepiej działa na obniżenie ciśnienia :) Dobrze będzie, tylko nie zamartwiaj się (tak, wiem, nie da się ) ale spróbuj chociaż :)

      Usuń
  4. Dzięki za dobre słowa, dużo dla mnie znaczą!!!! :)

    OdpowiedzUsuń