czwartek, 9 maja 2013

37 tc!

Skończony 37tc świadczy o tym, że ciąża jest już donoszona, ponieważ na tym etapie płuca Dzieciątka są już dobrze rozwinięte. Nasza Nikola waży teraz równe 3kg:) Jest bardzo aktywna w brzuszku, rozpycha się ile może, czuję ją już nisko, czuję jak naciska na szyjkę co jest trochę bolesne. Coraz częściej zauważam twardnienie brzucha, czasami odczuwam ból zbliżony do tego przed miesiączką, bolą mnie pachwiny i ostatnio ciągle czuję się zmęczona.
Od początku ciąży, krąży mi po głowie data 15.05, że to może być data porodu... Bardzo bym chciała żeby za tydzień Mała była już z nami :) Dzisiaj wybieram się a wizytę do swojego ginekologa, mam nadzieję, że już ostatnią. Bardzo bym chciała usłyszeć, że poród jest już blisko...


Jak myślicie, brzuszek już trochę opadł? Czy po prostu jeszcze trochę urósł?

5 komentarzy:

  1. oj.. .chyba trochę opadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja usłyszałam, że poród już blisko, ale ani widu ani słychu... a datę 15.05 też sobie upatrzyłam hehe zobaczymy czy nam się poszczęści :)
    U Ciebie to chociaż brzuszek opadł...u mnie czuję go chyba pod szyją :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, abyś trafiła w 15.05:) Czekamy na wieści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się marzy połowa maja :)
    Trzymam kciuki za Was :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń