poniedziałek, 18 marca 2013

Gotowe literki+ tutorial.

Jeszcze w ten sam wieczór, kiedy pisałam Wam, że zakupiłam materiały na literki, wzięłam się za prace i tak mnie to wciągnęło, że musiałam zrobić wszystkie do końca :) Z literek jestem super zadowolona:)

A oto jak je robiłam:
Najpierw wydrukowałam szablony literek:


Następnie odrysowałam je ołówkiem na złożonym na pół filcu:

i wycięłam, otrzymując od razu 2 strony literek.

Ze starej poduszki wyjęłam wypełnienie;


Każdą literkę zszywałam włóczką, więc musiałam mieć igłę z dużym oczkiem, czasami było mi trudno przebić się przez filc ale udało się bez większych problemów:) Zszywając boki literki, stopniowo je wypełniałam. Do każdej literki przyszywałam wstążkę(do powieszenia). Po skończeniu wszystkich literek, wycięłam ze skrawków motylka i kwiatki.

Oto efekt końcowy:

3 komentarze:

  1. prześliczne te literki:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://kropleszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, skąd mozna wziąć szablony literek?:)

    OdpowiedzUsuń