sobota, 16 marca 2013

Filcowe literki.

Jako kobieta uwielbiam zakupy, chodzenie po sklepach, oglądanie, przebieranie w różnościach, które kuszą swoimi kolorami, kształtami i błyskotkami:) Czyli kupowanie wyprawki dla Dzieciątka będzie dla mnie przyjemnością, jednak jako Matka bardzo chciałbym zrobić coś własnoręcznie dla swojego Dziecka. Pierwsze co przychodzi na myśl- to wydzierganie na drutach/szydełku np. czapeczki. Próbowałam- raczej średnio mi to wychodzi, nie mam chyba do tego zdolności.
Przeglądając allegro natrafiłam na drewniane literki z imieniem Dziecka, tylko że cena jednej literki moim zdaniem była zbyt wysoka więc zrezygnowałam z tego zakupu, jednak bardzo spodobał mi się ten pomysł( jak ja się na coś uprę to nie popuszczę). Postanowiłam, że jakimś domowym sposobem zrobię te literki. Na początku chciałam poprosić mojego Tatę żeby wyciął z drewna i pomalował ale szybko z tego zrezygnowałam, bo wiem że jest bardzo zajęty na codzień. Szukałam dalej, a że ostatnio bardzo modne są rzeczy wykonane z filcu, powiązałam jedno z drugim i taki sposobem wymyśliłam filcowe literki. Przeglądnęłam kilka stron hand made z takimi literkami i nie wydaje się to bardzo trudne:) Dzisiaj udaliśmy się na zakupy i kupiłam wszystko co będzie mi potrzebne. Niestety zapomniałam o wypełniaczu... chyba poszukam starej poduszki i ją rozpruję i tym wypcham literki.


Filc, każda literka będzie w innym kolorze.


Włóczka, którą będę zszywać filc.


Wstążka, na której będą zawieszone literki.



Życzcie mi powodzenia! :) Jak skończę to się pochwalę, mam nadzieję, że będzie czym:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz