sobota, 5 października 2013

Nominacja :)



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Nominację dostałam od: http://filipiamama.blogspot.com

Oto pytania i moje odpowiedzi :

1. Co Cię wkurza?
- trudno powiedzieć, generalnie to wszystko :) a w ostatnim czasie to rozmowy z przedstawicielami pewnej sieci komórkowej...
2. Co Cię cieszy?
- Uśmiech mojego Dziecka :)
3. Wolisz miasto czy wieś?
- zdecydowanie miasto!
4. Spacery latem czy zimą?
- latem! tylko i wyłącznie
5. Wakacje w Polsce czy raczej za granica?
- nigdy jeszcze nie miałam okazji być za granicą, więc chętnie wyjechałabym z Polski na wakacje :)
6. Morze czy góry?
- morze, bo góry już mi się znudziły
7. Co Ci się podoba w macierzyństwie?
- Też trudno powiedzieć.. najbardziej cieszy mnie radość mojego Dziecka :)
8. Czego nie lubisz w macierzyństwie?
- nie będę się wyróżniać, jeśli powiem, że choroby Dziecka i nocne wstawanie
9. Wolisz kupować ciuchy czy raczej coś do domu?
- Ciuchy zawsze i wszędzie :)
10. Zakupy dla siebie czy dla rodziny?
- Egoistycznie- dla siebie :) ale ostatnio zamiast sobie to kupuje mojej córce, nie potrafię się opanować :)
11. Dlaczego prowadzisz bloga?
- Radość i miłość wynikająca z macierzyństwa jest tak ogromna, że po prostu chcę się dzielić z innymi każdym postępem mojego Dziecka.


Postaram się w najbliższym czasie zadać pytania i nominować inne blogi, dzisiaj zabrakło mi już na to czasu.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz