czwartek, 15 sierpnia 2013

Kosmetyczka Nikoli - płyn do kąpieli.

Odkąd urodziła się Nikola, przetestowaliśmy 3 płyny do kąpieli:
Oillian

Płyn jest bezzapachowy, delikatny, odpowiednio natłuszcza skórę, co w przypadku Nikoli było dobrym wyborem, gdyż łuszczyła jej się skóra na stopach i dłoniach.
Jednak dalsze stosowanie emolientu nie było potrzebne dlatego kupiłam pielęgnacyjny płyn do kąpieli z Hippa.

Z tego płynu jestem najbardziej zadowolona, pięknie pachnie, fajnie się pieni jeśli roztrzepie się odrobinę płynu w wodzie, jest delikatny,nie wysusza skóry.
Trzecim płynem, który testowaliśmy ( i nadal jeszcze go używamy) jest pielęgnujący płyn do kąpieli z NIVEA.

Kupiłam go, bo akurat w sklepie nie było tego z hipp.
Jest on chyba najbardziej wydajny ze wszystkich płynów. Ma delikatny zapach, dobrze oczyszcza skórę i jej nie wysusza. Ale w zasadzie to rewelacji nie ma.


Podsumowując: z całej tej trójki uważam, że produkt z firmy HIPP wygrywa i zamierzam do niego wrócić jak tylko wykorzystamy płyn z nivea.

2 komentarze:

  1. A Sroka mówiła, że właśnie HIPP ma fajny skład... tak mi się coś kojarzy... ;)i marka rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego z rossmana używałam w czasie ciąży i przyznaję, że też fajny, wydajny i delikatny:) Nie stosowałam go jeszcze przy Nikoli :)

      Usuń